A coaching lényege

Kihozni az ügyfélből a maximális potenciált, ami ott van benne.

A coaching egy párbeszéd a coach és ügyfél között, mely során a coach azokat a válaszokat segíti felszínre, amiket egyébként az ügyfél tud, bár világosan soha nem fogalmazott meg.

Segít az ügyfélnek új nézőpontból rálátni, ránézni folyamataira. Legtöbbször akkor van rá szükség, mikor túl nagy a távolság a jövőkép és a jelen valóság között. A jövőre fókuszál, elősegíti az egyén teljesítményét, a vezetőknek segít, hogy megtalálják saját útjukat.

Mikor van szükség coaching-ra?

Elakadások

Megoldatlannak tűnő helyzetekben

Kommunikációs problémák

Amikor nehéz megértetni magunkat

Munkahelyi és párkapcsolati dilemmák

Kapcsolati nehézségek kezelése

"Menjek-maradjak" helyzetek

Döntési helyzetekben való támogatás

"Újrakezdés vagy új kezdet"

Életváltás támogatása, életkori, változásbeli kihívások támogatása.

Egy helyben toporgás érzése

Amikor úgy érezzük, nem haladunk előre

Hogyan dolgozom?

A coach ítélkezés és manipuláció nélkül, szigorú titoktartással végzi munkáját. Figyel rád, az intellektusa mellett szívből is érzékeli a folyamataidat.

Ítélkezés nélküli támogatás

Szigorú titoktartás

Szívből jövő figyelem

Jövőorientált megközelítés