A coaching lényege
Kihozni az ügyfélből a maximális potenciált, ami ott van benne.
A coaching egy párbeszéd a coach és ügyfél között, mely során a coach azokat a válaszokat segíti felszínre, amiket egyébként az ügyfél tud, bár világosan soha nem fogalmazott meg.
Segít az ügyfélnek új nézőpontból rálátni, ránézni folyamataira. Legtöbbször akkor van rá szükség, mikor túl nagy a távolság a jövőkép és a jelen valóság között. A jövőre fókuszál, elősegíti az egyén teljesítményét, a vezetőknek segít, hogy megtalálják saját útjukat.
Mikor van szükség coaching-ra?
Elakadások
Megoldatlannak tűnő helyzetekben
Kommunikációs problémák
Amikor nehéz megértetni magunkat
Munkahelyi és párkapcsolati dilemmák
Kapcsolati nehézségek kezelése
"Menjek-maradjak" helyzetek
Döntési helyzetekben való támogatás
"Újrakezdés vagy új kezdet"
Életváltás támogatása, életkori, változásbeli kihívások támogatása.
Egy helyben toporgás érzése
Amikor úgy érezzük, nem haladunk előre
Hogyan dolgozom?
A coach ítélkezés és manipuláció nélkül, szigorú titoktartással végzi munkáját. Figyel rád, az intellektusa mellett szívből is érzékeli a folyamataidat.